Влес Кнiга  Iсходны словесы | Выразе | Азбуковник | О памянте | Будиславль 
  на первую страницу Весте | Оуказiцы   
Весте
 
20.01.12 ПроВоды КитоВрата
Слвiхом ДаьБо А буде Ты нашь пъкрвiтел а застоупiщ од Коляды до Коляды А плодi на полех а даяшет трвы на скотiя А да намо во све днiе гъвядя оумножiтiсе а зьрна жiтня множесть абыхом медъвiщi затвржетi а пещi Бга Свта слвiтi Соуронже бость одрещен одо зiмы а тецi на льто Тому бо поемо славу яко Оцi во полЪх
 
18.01.08 Жита, пшеници и все ярници
ты, Небо, слышишь! ты, Небо, видишь!..Звезды вы ясныя! сойдите в чашу брачную, а в моей чаше вода из загорного студенца
 
25.12.07 Василий Буслаев (Бой с новгородцами)
Заводил Василий у себя почестен пир,
Почестен пир на двенадцать дней.
И на пиру было народа множество великое.
Тут Василий вином напоил допьяна,
Хлебом кормил он досыта,
Выбирал себе дружину хоробрую,
Удалых дородных добрых молодцев,
Избирал тридцать молодцев без единого,
И распустил весь почестен пир
 
19.12.07 Се о Волынь iде опредех
Се жртьва нашя iе мед суре о девентесылы i щале удiяаня i на сурi ставiена трiе днi а по тiех скренз вълну цiждена I та бендешеть наше жртва Бзем Правiем якве соуте наше ПраОще
 
18.12.07 Велимiр Хлъбников. Опыт построения чистых законов времени
17 декабря 1920 г. в Баку, в коллегии лекторов Волжско-Каспийской флотилии, Хлебников прочел доклад Опыт построения чистых законов времени (другое название Коран чисел), встреченный аудиторией скептически
 
13.12.07 Платон Лукашевич. Что есть славянский язык? - Быстьтворь рода человеческого
Грм грмыщаеть в Сврзiе сыня а iмяхомь лiетете на врзi яко ластiце борзi а грьмавiе А та бенстрщь iесе меща новаа Роуська А мета iмахомь днесе iня абыста стоупа Скоуфыня бола за ны А вшiяка бродщiе в онiе заще злiе ста а енме...Наше краве тамо ходщете iмоуть а нашiе родiцiе жiте iмоуть iбо Колотве вчеренщiеiе соуте днесе варензе i Грьцiе iже рiекома Елане есь А тые ко не домыслiева сен до то соуте iхьва буднсце отроква i деренще
 
19.11.07 Атхарваведа
I по те одобiе бысте седьмоiдесенте коненнзе нашiе яко МезiСлаво БоруСлавь i КомонеБранещ i ГорыСлавь I тако iзбрященi iны о Веще i одлоущенi о Веще колiбва люды не хотящете iех Се бо тоiе конезе влiце трудiщесе I се Кышек бя велiк а моудр I тоi умре а по не бяще iнi кажедiе творяе благiе о Русы Паменте нашiе то удржещеть якожде iмяхомь iе Славете всак Трiзень Трi Вiеде i потщiтесе о паменть iех на сыны нашiе i нiкii не сме на то запомнящетесе яко проклент бенде о Бозiех нашiех а чловiецiех i люды iмено го охiбнуть од вiекы
 
11.11.07 ВерхнеВолжская культУра
Стыкраты пощiнасе Русе а стыкраты розбiена бя
 
31.10.07 Се б то iмеiмо Овсенке дены
А наше Бзiе соуте выразе
 
11.10.07 Волосовская культУРА
Рщено есе о кудъсныцы а те прч ендше нзд врцетсе
 
23.08.07 Бо вутце за Ореа рода славена а сiлна яковiже о Сурi бiяi Аiгъпета а старе
Ведя Жртвы о Комонiе Бiеле i ызыдощьша одь крае СедьемРiецштя о горе Iрштя а Загъгрiа обентьщя вiек I такова понехщьша iде на ДвоеРiеце i ръзбiае о тоi комоньствем своiемы i теще до земiе Сiрштiе i тамо ста i пождiе Iдьща горыма влкiма i сеiезiема i леды а отеще до стенпы i тамо бендещь со стадiе свы I Скуфе бя се прьва Праве одрщена
 
03.07.07 27 июня 1709 года между шведами и русскими произошла Полтавская битва
Перунамi рострсшче Русь земъ Годьску а мещемi знiцi всяка i земъ iх вемъ сi а до сва прiтще
 
27.06.07 В некотором царстве, в тридевятом государстве
Се жртьва нашя iе мед суре о девентесылы i щале удiяаня i на сурi ставiена трiе днi а по тiех скренз вълну цiждена I та бендешеть наше жртва Бзем Правiем якве соуте наше ПраОще Iбо се одеiдехомь ото ДажьБа i стахомь славнi ославенте Бозе нашiе нiколiжды просяхомь нi молiхомь о благы сва Се бо Бозе рекохуть намо Ходiте до Русе а нiколiжде о вразе МатерСваСлва поящеть ны спiева те вытежнестве на вразе i тому вiерiхомь яко слово iе о Птыцiе Вышнiе о Сварзе по ростiе летяшете од Оны
 
12.04.07 Ту бо Красна Зорiя iде а каменiя нiжеть на убранствы сва
кульминационным событием недели станет сближение Венеры со скоплением Плеяды 11-12 апреля. Это будет своеобразный небесный подарок ко Дню Космонавтики, который отмечается уже 46 раз со времени первого полета человека в космическое пространство
 
09.04.07 Мълiхом Влеса Оiце наше
Да потягне в небi комнощь Суражоув а да внiде на ны Сурi въшатi злотi Колове въртеще То бо Суньце наше iже святяi на домове наша i пред Онь лiк блiед есь лiк огнiщ домацен
 
02.04.07 А тако пршеде ден
То бо Магура спъва пъсне сва до съще А тая Птыця од Iнiтра iде бо НIтро бя а пребенде до вък Iнтра само Кiе да Паруне все бране абысте Тоiе да вржешет iу да прiбде Ярове наше до лунче А лъпе iмемо сен согмiзете нiколi бо сва бытi одереньце а жрятi бозем iхва
 
17.03.07 Закличка Весны
iаг Аще Сурi сяшете поемо хвлу Бгом а Огнiщу Перуню Iже есь ръком Потятiщ на врзi А рцемо влiка Слву Оцъм ншiм Дъдом iаковi соуте бе Сврзе Прщемо тако трiще а iдемо стд ншiх ведмо iа на трвiе Колiбо вестi iа на iнь ступе iдемо ъстi по дроузе хвлу Бзем вознсяще Слву пьяхом а тако до плдне а рщемо Слву влiку Хрсу ЗльтРнo i КолоВртящу a суряну пiемо а тажде до вщере А по вщере колiбо ожде огнщi сльжена заждiемо а Слву вьщерну пьiемо ДажБу нашоi Iже реком ее Прадi наше I ецымося очiсте бытi А мовлена творяше iдемо до сны а тамо влiка необясьны
 
14.03.07 14 марта Евдокия-весновка Новый год в Древней Руси
Се бо ящете первiе ТрiГлву покланяшете Се яхом a i Тму влiкоу Слву поящехом Хвалiхом i Сварга Дiда Бжiа якожде Тено есе Родоу Божьску Нщельнiко а всенску рдоу Студiц вещен яковво тещъ в летъ од крыне Сва а возме нiколеже не взмрзе А тоя воде жiвен це пюще жiвiхомся доконе не преiдехом якожде све ко Нему убендехом до луце Егоiех раяiстiех А i Бгу Перневi ГрмоВрзецу а Бгу Пре а Боренiа Орцъхом Жiвента Явлены а не преставате Колiе врщате а Кii ны венде стезеоу правоу до бранiе а до Трiзнене влiка о вся павщя якве же iдоут ве жiвенте въщнiе по пълку Пруноiу А Бгу СвентоВiдiу Слву рцъхом Се бо ста Бг Правiе a Явiе А Тому поiема песынiема яко Свт есе А чрезь Оне вiдяхом Свiет Зрящете а Яве быте А i Тоi нас о Навiе убрежешет а Тму хвалу пъiемо Пъехом плясасще Тему а взывахом Бгу нашiему якожде Тоi Земе Слонце Суне нашiу а Звiездi а Дрезац а Свт Крiепцъ Творяцете Слав СвiентоВiдiеве влку Слва Бгу нашiему То бо скрыбецете сердiе нашiе а се смехом одркохом сен одо злыа дъяня нашiя а Добру тецехомсте Се бо отрце пущенiемо обыiмесе А ръещете Се Утворяiще Се бо Нь вiедъте оуме ръзтргнещешi о поцыiсте Се бо те умiемо Се бо таiна влiка есе якожде i Сврг Перуно есе а СвентоВенд Тые Два есьва одържены о Сврзi а обаполы iа БiелоБг а ЦрнъБг сен пероуте Се i Тые i Сврг држещете абые она Свнту не обыть пъврзещену По тые обасва Хърс Вльс Стрыб держетесе Поза нь Вышень Леле Лiетiц Радогщ Колендо а Крышень i се о тва Удрзец Сывыi Яръ а ДожБо Се бо iны суте БiелоЯре Ладе Коупало Сънiц Жiтнец Вънiщ Зрнiц Овсънiц Просiц Студець Ледiц а Лютець I по та Птiщец Зверенц Мiлiц Доздец Плдец Ягондец Пшелiц Тръстiц Кленчiць Езеренц Вiетрiць Сломiць Грiбiць Ловiщь Бесiедiць Снiезiць Странiць Свентiць Радiць Свiетiць Крвiць Красiць Травiць Стеблiiць а за се соуте Родiць Маслiеiць Жiвiць Вiедiць Лiствiць Квiетiць Бодiщь Звездiць Грмiчь Съмiщь Лiпець Рыбiць Брезiчь Зелiнць Горiць Страдiць Спасiць Лiстевеврзiць Мыслiць Гостiць Ратiць Странiць Чурць Ръдiць А ту бо о сва ОгнеБг Семьорегельi общi а яро брзо роздено ощiстъ А то соуте ТреГлвы обща А се сва Онiе оде а тужде отроще одевързещешi врата онiа а веiдешi в онь То бо есе красiен Раi Славьсекi а тамо Ра рiека тенце якова одълящешеть Сврьгу одо Явеi А ЧенслоБг утце дне нашiя а рещеть Бъговi ченсла сва А быте дне Сврзенiу нiже боте ноще а оусноуте Тоi бо се есе Явскi а Соii есте во дне Бжьстiем А в носщо нiкii есь iножде Бг ДiдДубСноп нашь Слва Бгу Перуну ОгнКудру iже стрълiе на врзi вьрзе а верна предведе во стьзъ поневжде есе Тоiе въiньм честь а соуд а iако ЗлтРоун Млств ВсПрвдьн ест
 
06.03.07 Ту бо то дяехомо воспомiнь гуре Карпенсте
А да не встане обiденосще ДажБовем внуцем, кiе же воарузех вразi дбаша
 
27.02.07 Кий Щек и Хорив
Се жртьва нашя iе мед суре о девентесылы i щале удiяня i на Сурi ставiена трiе днi а по тiех скренз вълну цiждена I та бендешеть наше жртва Бзем Правiем якове соуте наше Праоще I бо се одеiдехомь ото Дажьба i стахомь славнi ославенте Бозе нашiе нiколiжды просяхомь нi молiхомь о благы сва Се бо Бозе рекохуть намо Ходiте до Русе а нiколiжде о вразе
 
16.02.07 Огненное восхищение
Братья, братья, пребывайте в Огненном восхищении!
 
13.02.07 Сирин бо есть птица краснопеснивая
Увы, увы, раю прекрасный!..
Февраль рассыпал бисер рясный,
Когда в Сиговец, златно-бел,
Двуликий Сирин прилетел.
Он сел на кедровой вершине,
Она заплакана доныне,
И долго, долго озирал
Лесов дремучий перевал
Николай Клюев. Погорельщина
 
09.02.07 А Бгу СвентоВiдю Слву рцъхом
А ръещете Се Утворяйще. Се бо Нь вiедъте, о (о)уме ръзтргнещешi, о поцый сте. Се бо те умiемо. Се бо таiна влiка есе, якожде i Сврг Перуно есе, а СвентоВенд
 
08.02.07 То бо Магура спЪва пЪсне сва до сЪще
А тая Птыця од Iнiтра iде, бо Нiтро бя а пребенде до вЪк Iнтра само, кiе да Паруне все бране, абысте Тые да вржешет ю, да прiбде Ярове наше до лунче. А лЪпе iмемо сен согмiзете, нiколi бо сва бытi одереньце а жрятi бозем iхва
 
04.02.07 Треба нужно
За све заинтересоване
 
21.01.07 Се пшелетла до ны iа съдлеся на древо а спъва Птьцiя. I вшяко перо е iне а сяще цвъта рузна. Ста i в ноще, яко в ден. А спъва пъсне до борiя а до пре
Ту бо слву орлiе клекащуть на ова i сева, яко Русiщi суть волне а сылне по ступЪ
 
19.01.07 А Грьце хтяе насо крщашете, абысме забiхом ста бозе наше а тко сен обратiхом ся до нь, яко сте одерень быте.
Пстржехом се тоiго, яко Прастыре, аже прастрещеша Скуфiя сва а не даше влцэм хснiчiте об агнцэх, коi бо суте дятiя од Суре. Тому трва злена есе знак божьскi. А iмемэ ту беряте до глекув усурятi ю, на сонма наше дабы пiяте о Бзэх во Сврзэ модерэ а Оця наша Дажба жрятву творяiще, а та бо на небi так уже свесщена есе о тоi крате.
 
11.01.07 Се Трглаве молiхомь, Влiце а Мале. I се бо Трглаве наше остяжоуте ны i брзе скощашуте на комоне, вразiем пораженте творяi. I то узрящехомь, яко Бзi овладящуть о те. I се узрехомь, яко мртве соуте i оубiены Бзема. I намо по iме крощешете i вiдете мертва телесы мнозя, яко влiка рате Пероуня на не се вергощя i розтще тоу
I се Сварозiцы ошуе тоа текощуть, i Дежде прiнесе побiедоу нашю во ренцiех свеiех роду Славноу, об Оцех Слву держащiему, i до днесе на полiе вентежете вразе свiе могоущему
 
23.08.06 А мои ти куряни - сведоми къмети: подъ трубами повити, подъ шеломы възлелеяны, конець копия въскръмлени; пути имь ведоми, яругы имь знаеми, луци у нихъ напряжени, тули отворени, сабли изъстрени; сами скачють, акы серыи влъци въ поле, ищучи себе чти, а князю славе
Других доказательств нет, как слова самого песнотворца. Подлинность же самой песни доказывается духом древности, под которого невозможно подделаться. Кто из наших писателей в 18 веке мог иметь на то довольно таланта? Карамзин? но Карамзин не поэт. Держ(авин)? но Державин не знал и русского языка, не только языка Песни о полку Игореве. Прочие не имели все вместе столько поэзии, сколько находится оной в плаче Яр(ославны), в описании битвы и бегства. Кому пришло бы в голову взять в предмет песни темный поход неизвестного князя! Кто с таким искусством мог затмить некоторые места из своей песни словами, открытыми впоследствии в старых летописях или отысканными в других сл(авянских) наречиях, где еще сохранились они во всей свежести употребления? Это предполагало бы знание всех наречий славянских. Положим, он ими бы и обладал, неужто таковая смесь естественна? Гомер, если и существовал, искажен рапсодами. Ломоносов жил не в XII ст(олетии). Ломоносова оды писаны на русском языке с примесью некоторых выражений, взятых им из Библии, которая лежала перед ним. Но в Ломоносове вы не найдете ни польских, ни сербских, ни иллирий(ских), ни болгарских, ни богем(ских), ни молд(авских) и других наречий слав(янских).
А.С. Пушкин. Песнь о полку Игореве (1836)
http://kirsoft.com.ru/freedom/KSNews_600.htm
Скептики появились вскоре после выхода Слова в свет, и до наших дней нет-нет да проникают в печать их сомнительные изыски. А.С. Пушкин писал, что подлинность Слова доказывается духом древности, под который невозможно подделаться. Кто из наших писателей в XVIII веке мог иметь на то довольно таланта? Замечательно, что еще до Пушкина свеаборгский узник-декабрист Вильгельм Кюхельбекер в дневниковой записи от 24 ноября 1834 года, которая стала известной только через полвека, так прокомментировал статью одного из первых скептиков - барона Брамбеуса, то есть О.И. Сенковского, напечатанную в Библиотеке для чтения: Трудно поверить, чтоб у нас на Руси, лет сорок тому назад, кто-нибудь был в состоянии сделать подлог: для этого нужны были бы знания и понятия такие, какие у нас в то время никто не имел; да и по дарованиям этот обманщик превосходил бы чуть ли не всех тогдашних русских поэтов, вкупе взятых (Русская старина. 1884. Т. 41. N 1-3. С. 340-341). Поразительное согласие мыслей двух лицейских друзей!
Приведу также высказывание Виссариона Белинского: Точно ли Слово принадлежит XII или XIII веку и поддельное ли оно, на это сама поэма лучше всего отвечает, если только об ней судить на основании самой ее, а не по различным внешним соображениям (Отечественные записки. 1841. Т. 19. Отд. 1. С. 5-6).
Владимир Чивилихин. Князь Игорь - автор Слова о полку Игореве
http://www.voskres.ru/literature/raritet/chivilihin.htm
http://kirsoft.com.ru/mir/KSNews_233.htm
 
05.07.06 Мы хотим Девы слова
И не в несчетный ли раз одетая в грусть, телесатая равниной Вдова спрашивает: Вот тело милого супруга. Но где его голос? Так как вижу милые уста, зачарованные злой волей соседних островов, молчащие или вторящие крику заморских птиц, но не слышу голос милого. - Да. Русская славоба вторила чужим доносившимся голосам и оставляла немым северного загадочного воителя, народ-море
В. Хлебников. Курган Святогора
 
26.06.06 Свет зоре наме сiаше, i во тоiя безоднi повесi Дажьбо земе наше, абi тая удьржена бя тако
Счет чисел, счет времени - вот очи бога
Се дуще Пращурi соуте а тi светi зорема намо од Iру
Се душi Пращуры наша од Iру срящетi на ны
То бо Матыре Сва бiящеть крыдляма о боце сва обапол, якова возгена сiаще свентем до ны
 
01.03.06 Матер Сва Слва поящеть ны спеiва те вытежнестве на вразе, i тому вiерiхомь, яко словы (i)е о Птыцiе Вышнiе о Сварзе по ростiе летяшете од оны
Слово РОСТА возникло через слияние в одно слово начальных звуков следующих трех слов: Российское Телеграфное Агентство. У человечества те же 365 дней, как и у пещерного человека. Ему тесно в его 365 днях; не умея растянуть год, отказывается от долго звучащих слов. В этом отношении русский язык сделал смелый скачок, перейдя к кратким искусственным словам
 
22.02.06 Мълiхом Влеса, Оiце наше, да потягне в небi комнощь Суражоув, а да внiде на ны Сурi вэщатi злотi колове въртеще. То бо Суньце наше, iже святяi на домове наша, i предо нь лiк блiеде сь лiк огнiщ домацен
В ноще Влес iде ве Сврзэ по Млеку Небествену, а iде до Чертозе Сва, а в зорiе седава до Врат. Тамо ждехом све спэва защате а Влеса слвiте од вэк до век, i Хрмiну ю, яква блестще огнема многа а ства Ягнiце чста
 
19.02.06 А тому можахом се смаяте, яко бяста Кiморiе, такожде (О)це нахше, а тi то Ромы трясяi а Грьце розметще, яко прасете устрашены
В. Хлебников. Западный друг
 
10.02.06 Ту бо то дяехом о воспомiнь гуре Карпенсте
А тон щас се iменова род наше Карпене
 
02.02.06 Перунамi рострсшче Русь земэ Годьску а мещемi знiцi всяка, i земэ iх вемэ сi, а до сва прiтще
Ну, тащися, Сивка
 
27.01.06 Матере Слава бiе крыдлема о палы, а iдьмо до стегi нашенстве, а те бо Стенгi Ясуне
А Матыре Слава спэвашеть о трудэх свакех ратнех. А мамехом ста посленхате а хотящетi бране зурiве за Русь наше а Прасвнтоце наша. Матырь Слва сiашеть до облцева яко Сунь а вэщяшеть ны побэды а згенбель. А нi се бояхом ста, яко то есь жiвот земен а вiць есь жiвот вэщен. А тому iмяхом ста дыбате вэще, яко земно проть же нiце. Сме на земе яко згi, а то зъгмiзехом ву тьме, яко не бяхом ста iсте нiкда на нi
 
18.01.06 ты, Небо, слышишь! ты, Небо, видишь!..Звезды вы ясныя! сойдите в чашу брачную, а в моей чаше вода из загорного студенца
25.12.05 Се пшелетла до ны iА съдлеся на древо А спъва птьцiя I вшяко перо е iне А сяще цвъта рузна Ста i в ноще яко в ден. А спъва пъсне до борiя, А до пре
То бо Магура спъва пъсне сва до съще А тая птыця од Iнiтра iдебо нIтро бя а пребенде до вък Iнтра само
 
20.12.05 I се Родь Розанiць iмiе ны до Средьце Отще i охранiе ны оде врзе
Сурожа бiе вразi наша, iже соуте на те мэзiямi ползщiмi…а гръзящi суте намо болема [а] Маръм Марою, а концем жiвота всенщскiм…явiтi Бгу Сiлну…а бiятi тем мещем молнiiм, а та iздхне
 
13.12.05 се сроменехом Мауху яке Славене до куще давеi iеденства земе удэя
Спомiнмо щасiе Маху, еже бя едiн, i мы такожде едiнi бяхомь
 
12.12.05 То бо Магура спъва пъсне сва до съще. А тая птыця од Iнiтра, iдебо нIтро бя а пребенде до вък Iнтра само
Се пшелетла до ныi,
А съдлеся на древо,
А спъва птьцiя.
I вшяко перо е iне,
А сяще цвъта рузна.
Ста i в ноще, яко в ден.
А спъва пъсне до борiя,
А до пре

 
02.11.05 Трiзень Трi Вiеде (Восеньскiя Дзяды)
iмяхомь iе славете всак Трiзень [яко] Трi Вiеде i потщiте се о паменть iех, на сыны нашiе
 
28.10.05 То бе наше мета оуцещешетеся
Зрi, Русек оуме, якож Оум вьлiк Божьск. Есте Едiн со ны, а тому творяете а ререщашете со Бъзо воедiне
 
   
Таiна влiка
  • То бо моляi БогОум, да iмемо чiсте душi а телесi наша, а да iмемо жiвот со ПраОтцi наша во Бъзех слiяшетесе во едiн Прауда. Такосе бо сьме ДажБовi вноуцi
    Правду сочинить нельзя
    Евгений Курдаков
  • Это было до тех пор, пока русский народ не заявил своей власти над русским словом
    Одна из тайн творчества - видеть перед собой тот народ, для которого пишешь, и находить словам место на осях жизни этого народа
    В. Хлебников
  • Не сьмы достоiнi бытi Дажбовi вноуцi
    Вопрощашут насъ народы, щто есьмы, а есва одповендхом, же смы люде, не умуца крае, а правяхуть нямо Грьцi а врязi. То i щчто оповеденмо детем нашем, якове намо буде рекнуть пленовенiем я до очiта - i iста iмуть?
РЕКЛАММА
СТАТИСТИКА
  

  Веб-дизайн © Kirsoft KSNews™, 2001